ЗАЯВА ПРО ЕКОЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення
М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 580+000 – км 592+000
В адміністративному відношенні ділянка капітального ремонту автомобільної дороги М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), розташована в Бердянському районі Запорізької області, на землях Осипенківської сільської територіальної громади. Загальна довжина ділянки капітального ремонту дороги складає 12,206 км.
Підставою для капітального ремонту є незадовільний стан покриття проїзної частини та невідповідність основних параметрів автомобільної дороги зазначеній категорії.
Після капітального ремонту ділянка автомобільної дороги матиме наступні технічні параметри: інтенсивність руху на 2038 рік складе – 5861 авт./добу; категорія дороги – II; розрахункова швидкість – 90 км/годину; тип дорожнього одягу – капітальний.
Одним з пріоритетних завдань проектування капітального ремонту автодороги є мінімізація негативного впливу на навколишнє середовище, обґрунтування і оцінка ефективності прийнятих заходів, які спрямовані на зменшення негативного впливу на довкілля. Проектними рішеннями передбачене зняття, складування та подальше використання рослинного ґрунту на укріплення укосів насипу. Для запобігання розмиву узбіччя і укосів земляного полотна на ділянках дороги, при насипах висотою понад 2,50 м та в місцях віражів, передбачено улаштування водовідвідних споруд з водоскидами по укосу насипу за межі земляного полотна з гасителями у підошви насипу або в кюветі.
Джерелами забруднення атмосфери є вихлопні труби автотранспорту, який рухається по автомобільній дорозі, що підлягає капітальному ремонту. Для можливості визначення ступеня дії на атмосферне повітря в робочому проекті виконані розрахунки розсіювання шкідливих речовин. Результати виконаних розрахунків довели, що максимальні концентрації за всіма забруднюючими речовинами і ефектом сумації №31 на межі захисної смуги (60 м) в 2038 році, після виконання капітального ремонту, не перевищують максимальних разових гранично допустимих концентрацій та становлять (у частках ГДК): 0,7609 ГДК азоту діоксид, 0,4862 ГДК сажа, 0,1591 ГДК вуглецю оксид, 0,4800 ГДК вуглеводні насичені С12-С19, 0,4014 ГДК азоту оксид, 0,0717 ГДК ангідрид сірчистий, 0,8326 група сумації № 31 (азоту діоксид і ангідрид сірчистий).
За рахунок виконання охоронних, захисних, відновлювальних та інших проектних рішень буде забезпечено уникнення забруднення середовища поза межами санітарно-захисної смуги транспортними викидами і відходами; запобігання активізації екзогенних гео- і гідродинамічних процесів.
Після виконання робіт з капітального ремонту ділянки автомобільної дороги будуть поліпшені транспортно-експлуатаційні показники роботи дорожніх транспортних засобів, знизиться собівартість перевезення вантажів та пасажирів і час перебування їх у дорозі, забезпечиться максимальна безпека та зручність руху.
З матеріалами проекту ОВНС можна ознайомитись та подати пропозиції за адресою: 68095 м. Запоріжжя, вул. Українська, 50, тел. (061)787-53-42